tirsdag 15. mai 2007

Revy i Gamvik "Alt førr levra"

På lørdag var eg på Revy i Gamvik. Det var no ein artig skue og det var flinke skuespillere. Dei hadde særlig eit par nummer som slo igjennom hos meg blant annet Idol, Maler´n og Radioinnringeren.

Etter revyen var det skikkelig husfest med god dansemusikk til. For dei som danser sving da. Det gjør ikkje eg, men eg var no ute ein gang på golvet sjøl om eg absolutt ikkje kan danse sving.

Eg hadde egen privat sjåfør heimatt. Det er no ypperlig så slapp eg den drosjeutgiften heim. Eg takker no ho Solfrid som tok seg av den biffen når eg stilte med bilen min...hehe d:-).

No ser eg bare fram til neste revy i Gamvik, men i mellomtida skal eg få med meg ein revy som skal gå i Mehamn neste helg, "Alt for rogna". På denne revyen går inntektene til rettsaken som Gamvik kommune har mot Staten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå begynner det å komme seg med innlegg her på bloggen:) Moro:) Og det var sikkert en artig revy:) Kos deg der oppe.
Grethe (",)